Trening w grupie od 7 do 12 osób

Plan treningowy TRIfecta opiera się na treningach funkcjonalnych. Jednostki treningowe umożliwiają wzrost sprawności fizycznej zawodnika. Dobieramy ćwiczenia, w taki sposób, aby pracować nad wszystkimi cechami motorycznymi. Dzięki temu mamy możliwość pracy nad całym ciałem. Plan tygodniowy jest konstruowany w sposób powtarzalny. W każdy dzień tygodnia pracujemy nad konkretną cechą motoryczną. Kształtujemy: siłę, wytrzymałość, moc, szybkość, równowagę.

Rodzaje treningów:

Treningi siłowe

Trening siłowy ukierunkowany na dolne bądź górne partie ciała. Ćwiczenia powodujące wzrost siły, przyczyniające się do spalania tkanki tłuszczowej. Zajęcia są dostosowane do możliwości osoby trenującej.

Treningi wytrzymałościowe

Wysokointensywny trening, który spala większą ilość tkanki tłuszczowej niż ćwiczenia aerobowe o niskiej intensywności. Zwiększa wytrzymałość mięśniową i szybkość. Zajęcia wywołujące podniesiony metabolizm potreningowy wynikający między innymi z długu tlenowego, który powstał podczas samej jednostki treningowej, a dokładnie podczas części z maksymalną lub submaksymalną intensywnością.

Treningi wytrzymałościowo – siłowe

Trening poprawiający wydolność organizmu. Umożliwi kształtowanie ogólnej sprawności fizycznej. Jednostka treningowa, która wzmocni ciało. Trening składający się z różnych ruchów funkcjonalnych wykonywanych z dużą intensywnością. Trening bez użycia maszyn. Wykorzystujący m.in. obciążenie własnego ciała, kettlebells, sztangi, piłki lekarskie. Treningi są skalowalne, co oznacza, że nowy uczestnik i weteran mogą zakończyć ten sam trening ze zmianami obciążenia i intensywności ćwiczeń. Celem zajęć jest poprawa: wytrzymałości sercowo-oddechowej, szybkości, siły, koordynacji, zwinności, równowagi.

Treningi poprawiające mobilność, gibkość organizmu

Trening poprawiający mobilność ciała. Poprawi sprawność organizmu, zniweluje bóle, dysfunkcje i ograniczenia ruchowe. Trening zaprogramowany w celu poprawy mechanizmu organizmu. Uczestnictwo w zajęciach umożliwi łatwiejsze wykonywanie podstawowych ćwiczeń w przyszłości.

Treningi dla seniora

Zajęcia przeznaczone dla osób powyżej 65 roku życia. Trening poprawiający wydolność organizmu. Umożliwi poprawę sprawności fizycznej, witalności i samopoczucia.

Treningi dla nastolatka

Zajęcia przeznaczone dla nastolatków w wieku od 9 – 14 lat. Trening przyczyni się do redukcji tkanki tłuszczowej, wzrostu masy mięśniowej, poprawy gibkości, zwiększenia ogólnej sprawności fizycznej.

Treningi dla kobiet w ciąży

Zajęcia przeznaczone dla kobiet będących w II trymestrze ciąży. Celem treningu jest zwiększenie przepływu krwi przez macicę i łożysko, co pozytywnie wpływa na rozwój płodu,

przyśpieszenie przemiany materii, co ma wpływ na niższy przyrost masy ciała – szybciej wracasz także do formy po porodzie, uelastycznienie stawów, wzmocnienie mięśni utrzymujących brzuch, mięśni przykręgosłupowych, zniwelowanie bólów pleców.

W celu dołączenia do grupy treningowej umów się na STARTER. Jest to spotkanie z trenerem/dietetykiem/fizjoterapeutą, które umożliwi ocenę sprawności fizycznej. Na spotkaniu zostanie zaproponowany plan treningowy zgodny z analizą Twoich potrzeb oraz dobrany odpowiedni dla Ciebie rodzaj karnetu. Drugą opcją dołączenia na treningi grupowe jest warsztat wprowadzający – trening personalny. Na spotkaniu nauczysz się podstawowych wzorców ruchu i przygotujesz się do treningów grupowych

karnet od 100 zł miesięcznie